Marvel Avengers: Infinity War Film Seviye Paketi
Marvel Avengers: Infinity War Filminden Esinlenilen Karakter ve Seviye Paketine erişmek için şimdi indirin! Bu aksiyon dolu seviye, oyunculara Marvel Evrenindeki en tehlikeli Süper Suçlulardan biri olan Thanos'u ve onun acımasız ordusunu kontrol etme fırsatını veriyor. Mad Titan ve Children of Thanos, Black Bolt ve Inhumans ile uğraşmak için Attilan'ı işgal ettiler. Tehditkar ekip güçlerini bir araya getirip onlara Black Bolt'un tahtından kaçma fırsatı vermeden Attilan'ın çeşitli seviyelerinde dikkatlice ilerlemeli. Yeni açılabilir karakterler arasında Thanos, Ebony Maw, Proxima Midnight ve Corvus Glaive ile beraber yeni bir genç Groot'u ve devasa Hulkbuster Mark 2 de bulunuyor.