Magma Kişiselleştirme Paketi
Bir lava benzeyen silah kamuflajı, üç alevli kılağı, bir çağırma kartı ve bir amblem katmanı ile güçlendirilmiş eriyik Magma Kişiselleştirme Paketi ile her karşılaşmada yeri inlet.