Loop8: Summer of Gods
1983'ün Ağustos ayında ilginç bir Japon kasabası olan Ashihara'ya henüz ayak basan fani genç Nini'nin hayatına adım at. Kasabayı keşfet, sakinleriyle arkadaş ol ve sonuçlarının kurduğun ilişkilerin yanı sıra verdiğin kararlara bağlı olduğu sıra tabanlı savaşlarda Kegai ile yüzleş. Dünyayı sıfırlamak için Nini'nin tanrılarla olan özel bağından faydalan ve başarılı olana kadar her bir 8. ay döngüsünü Nini ve müttefikleriyle yeniden yaşa, yoksa Kegai hepsinin hakkından gelir. Dünyanın sonuna bir ay kalmışken her gününü nasıl geçireceksin? ■Sıradan Bir Hayatı Yaşa, Olağanüstü Düşmanlarla Savaş Kasabayı bitmek bilmeyen Kegai tehdidinden korurken Ashihara'nın sakinleriyle ilişkilerini geliştir. Döngüyü tekrar ederek günlük eylemlerinle Yeraltı Dünyası'ndaki (Underworld) savaşlarının birbirlerini nasıl etkilediğini keşfet. ■Dünyayı Değiştirebilen Kararlar Loop8'in duygu odaklı yapay zekâ sistemi tüm eylem ve kararlarından etkileniyor. Karakterlerin duygu ve hikâyeleri kararlarına göre büyük değişiklikler gösteriyor ve bu da her oynanışı eşsiz kılıyor. ■Japonya'nın Nefes Kesici Kırsal Kesimleri Maceran Japonya'nın kırsal kesimlerinde, kartpostallarda görülebilecek kadar nostaljik ve güzel bir kasabada geçiyor. Dinlenip enerji toplamak için kasabanın merkezindeki yerel bir restorana gidebilir veya karakterlerle olan bağını güçlendirmek için dükkânlarda zaman geçirebilirsin. ■Geleceği Değiştirmek İçin Geçmişe Tanık Ol İnsanlığın yok oluşu anbean yaklaşırken Ashihara'nın kaderini belirlemek senin elinde. Ağustos ayının başına tekrar tekrar dönerek eylemlerini değiştir ve kararlarının kaderi nasıl etkilediğine birden fazla sonda tanık ol.