Loninator - Awesomenauts Assemble! Kostümü
Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Sheriff Lonestar için bir kostümü açacaktır. Bu kostüm, yepyeni ve tamamen kişiselleştirilmiş seslendirmeler içermektedir.