Little Nightmares The Depths DLC
Diğerleri paçayı kurtarır ancak Kid, The Maw'ın Derinliklerine doğru yol alır. Bu kasvetli yerin çürümeye terk edilmiş Granny'nin yeri olduğundan ve onun buradan kimsenin ayrılmasına izin vermeyeceğinden habersizdir. Yaşamak istiyorsa savaşmalı, yüzen kalıntılardan sıçrayıp, azgın sulara kapılmadan derinliklerin içinden bir yol bulmalıdır.