Little Nightmares II DEMO
Uzaklardaki bir kuleden gelen vızıldayan radyo dalgalarının çarpıttığı bir dünyada kısılan Mono adlı küçük bir çocuğu oynadığın merakla beklenen macera oyunu Little Nightmares II'de cezbedici korku dünyasına geri dön. Bu demo'da Yaban'ı ve oradaki kana susamış Sakin, Avcı'yı keşfedeceksin ve tam oyunda seni bekleyen maceralara göz atabileceksin. Bu yeni, küçük kabuslarla yüzleşmeye cesaretin var mı?