Life Is Strange - Yönetmenler ile röportaj
DONTNOD’taki ekip üyeleri ile yapılan ve onların ödül sahibi Life Is Strange'i yaratırken ilham aldıkları konular ve karşılaştıkları zorluklar hakkında konuştukları özel bir perde arkası röportajı. Hiçbir fan bunu kaçırmak istemeyecek. Life Is Strange, hikâye temelli interaktif oyunları kökten değiştiren beş bölümlük bir seri oyunudur. Özellikler - Güzel bir senaryoya sahip modern bir macera oyunu - Olayların gidişatını değiştirmek için zamanı geri almak - Yapılan seçimlere göre birden çok son - Çarpıcı, elle çizilmiş görseller - Bağımsız, lisanslı oyun müzikleri, alt-J, Foals, José González ve çok daha fazla müzisyen...