Life is Strange: Before the Storm Remastered
Life is Strange: Before the Storm, yeniden düzenlenmiş sürümüyle karakter ve mekân görselleri iyileştirilmiş şekilde geri dönüyor. "Life is Strange" hikâyesinin üç yıl öncesinde geçen oyunda, on altı yaşındaki Chloe Price olarak okulun popüler ve başarılı öğrencisi Rachel Amber ile beklenmedik bir arkadaşlığa adım atıyorsun. Rachel, ailesiyle ilgili dünyasını yerle bir edecek bir sırrı öğrendiğinde yeni arkadaşı Chloe'den güç alıyor. O andan sonra birbirini yalnız bırakmayan kızlar, acılarıyla birlikte savaşarak onları atlatmanın yollarını arıyor.