Life is Strange: Before the Storm Delüks Yükseltmesi
Delüks Yükseltme paketi içeriği: - Bonus Bölüm: ‘Farewell’ - özel bir bonus bölümde genç Max Caulfield olarak son bir kez daha oynayın... (Bonus Bölüm, 3. Bölümden sonra yayınlanacak) - Özel Yeni Karışık Kaset Modu – Life is Strange lisanslı müzik albümündeki şarkılardan kendi çalma listenizi oluşturun ve oyundaki sinematik sahnelerde bunu dinleyin. - Özel kostüm paketi - Üç yeni tam kostüm ile Chloe'nin görünümünü değiştirin. Punk Doe, Hawt Dawg Man ve İlluminati kostümleri bulunur. *Delüks Yükseltme ile içeriğe ulaşmak için 1. Bölüm gereklidir. Delüks yükseltmeye 2. ve 3. Bölümler dahil değildir Life is Strange: Before the Storm'da, önünde başarılı bir gelecek olan güzel ve popüler Rachel Amber ile imkansız bir arkadaşlık kurmaya başlayan 16 yaşındaki asi Chloe Price'ın hikayesi anlatılıyor. Rachel'ın dünyası bir aile sırrı nedeniyle alt üst olunca bu ikili kendilerini bekleyen şeytanları defedecek gücü bulmak için yeni kurdukları ittifaktan faydalanırlar.