Life is Strange: Before the Storm Delüks Sürüm
Delüks Sürüm içeriği: - Ana oyun (Bölümler 1-3) - Bonus Bölüm: ‘Farewell’ - özel bir bonus bölümde genç Max Caulfield olarak son bir kez daha oynayın... - Özel Yeni Karışık Kaset Modu – Life is Strange lisanslı müzik albümündeki şarkılardan kendi çalma listenizi oluşturun ve oyundaki sinematik sahnelerde bunu dinleyin. - Özel kostüm paketi - Tamamen yeni üç kostüm ile Chloe'nin görünümünü değiştirin. Punk Doe, Hawt Dawg Man ve Illuminati kostümleri bulunur. Life is Strange: Before the Storm'da, önünde başarılı bir gelecek olan güzel ve popüler Rachel Amber ile imkansız bir arkadaşlık kurmaya başlayan 16 yaşındaki asi Chloe Price'ın hikayesi anlatılıyor. Rachel'ın dünyası bir aile sırrı nedeniyle alt üst olunca bu ikili kendilerini bekleyen şeytanları defedecek gücü bulmak için yeni kurdukları ittifaktan faydalanırlar.