Life is Strange 2 - 5. Bölüm
Sean ve Daniel yolun sonuna geldiler. Sınır çok yakında. Hedefleri ile aralarında artık sadece son bir zorluk var. Sorumluluk ile özgürlüğün arasında sıkışıp kalan, dört bir yandan köşeye sıkışmış olan Sean imkansız gibi görünen bir durumdan çıkmanın yolunu bulabilecek mi? Ve daha da önemlisi, bu kriz anında Daniel onun gösterdiği yoldan ilerlemeye devam edecek mi? Sean'ın verdiği her karar, Daniel'in aldığı her ders, ikilinin karşılaştığı her dost ve düşman; tüm bunlar onları bu noktaya getirdi. Sean ile Daniel birlikte hayatta kalabilecekler mi, yoksa hayat yollarını ayıracak mı? * Oynamak için Life is Strange 2'nin 1. Bölümü gerekir. - İdeal oyun deneyimini yaşamak için bölümleri sırasıyla satın alıp oynamanızı öneririz. - 2 - 5. Bölümler çıktıklarında ayrı ayrı satın alınabilir.