Life is Strange 2 / 2-5. Bölüm Paketi
Kış yaklaşırken iki kardeşin yoldaki maceralarına soğukla mücadele de ekleniyor. Daniel hastalanmaya başlayınca kardeşinin sağlığı için endişelenen Sean, onu iyileştirmek ve bir barınak bulmak için uzaktaki büyükbabasının evine gitmeleri gerektiğine karar veriyor. Burada kaldıkları süre içinde, yan evde oturan Chris ile karşılaşıyorlar. Daniel ile yaşıt olan bu çocuk, kendisinin Captain Spirit adında bir süper kahraman olduğuna inanıyor. Daniel ile Chris bir arkadaşlık kurmaya başlarken Sean kardeşinin, gücüne yönelik bir dizi kurala uyması gerektiği konusunda ısrar ediyor. Daniel gücünü bir sır olarak saklamayı başaracak mı, yoksa bir ihtiyaç anında kuralları ihlal mi edecek? Notlar - 2-5. Bölüm paketini almak ve 2-5. bölümleri oynayabilmek için 1. Bölüme sahip olmak gerekir. - 2-5. Bölümler ayrı ayrı satın alınabilir.