Leon ve Claire Hayatta Kalan Kostümü 2'li Paket
Bu Resident Evil 2 (2019) kostüm paketi, erkek hayatta kalanların (Tyrone, Samuel ve Martin) çaylak polis Leon S. Kennedy'nin üzerinde görülen kıyafeti ve kadın hayatta kalanların (Valerie, January, Becca ve Jill) Chris Redfield'ın kayıp kardeşini ararken üzerinde görülen kıyafeti giymelerini sağlar. Kostümler, Özelleştirme menüsünden seçilebilir. Kostümleri görebilmek için oyunu yeniden başlatman gerekir.