Jurassic Park olaylarından yirmi iki yıl sonra, John Hammond'un rüyası gerçekleşti. Jurassic Müdahale Birimi gibi yeni araçlara ulaş ve turistlerin, çalışanların, ilk müdahale ekiplerinin özgün bakış açısıyla Jurassic World'ü keşfet. Aynı zamanda Owen Grady'nin yeni görünümünü de kontrol et.