Shazam! Movie Bölüm Paketi 1 erişimi için hemen indirin! Shazam! filminden esinlenilen favori karakterlerinizi kontrol edin. Billy Batson ve Freddy Freeman karakterleri ile oynayarak kötü kalpli Dr. Sivana'ya karşı savaşın! Bölüm Paketinde Shazam, Freddy Shazam ve diğerleri bulunmaktadır.