LEGACY PASS - 8. YIL 4. SEZON - FOR HONOR
Heathmoor, öncü bir teknoloji üretiyor. For Honor Y4S4 Legacy Pass'iyle Y4S4 Battle Pass'ine ait 100 kademelik ödüllere kavuşun. Yalnızca Y8S4 süresince mevcut. Bu Legacy Pass kapsamındaki ödüller: - Kahraman başına 1 Execution - Kahraman başına 1 Silah Seti - Kahraman başına 1 Signature - Kahraman başına 2 Savaş Kıyafeti - Kahraman başına 2 Effect (Idle\Emote\Execution) - Renk Değişimleri, Boya Motifleri, Semboller, Amblem Özelleştirme - Y4S4'ten sonra eklenen tüm kahramanlara uygun içerikler barındıran özel 101 kademe. - Ve çok daha fazlası! Hâlihazırda Y4S4 Battle Pass'e sahipseniz Legacy Pass'ini satın almanıza gerek yok, kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Bu Y4S4 Legacy Pass, 11 Mart 2025 tarihine kadar kullanılabilir ve iade edilemez.