Lara Croft and the Temple of Osiris Twisted Gears Paketi
Twisted Gears paketi, Lara ve arkadaşları için keşfedilecek yepyeni bir mezarlıkla geliyor. Ayrıca, özel yüzükler, kolyeler ve Cluster Bomb Launcher silahının yanı sıra hayranlara nostalji yaşatacak Orijinal 1996 Lara görünümünü de içeriyor.