Lagoon Personalization Paketi
Canlı, su temalı bir silah kamuflajı, üç su geçirmez nişangah, bir çağrı kartı ve bir amblem öğesini bir araya getiren Lagoon Personalization Paketi ile rakiplerinizi boğun.