Kunoichi Dizzy - Awesomenauts Assemble! Kostümü
UYARI: Dizzy içeriğine sahip değilseniz, bu içeriği kullanamayacaksınız. Bu kostümü Awesomenauts Assemble'da kullanabilmek için Dizzy içeriğine sahip olmanız gerekmektedir. Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Dizzy için bir kostümü açacaktır. Bu kostüm, yepyeni ve tamamen kişiselleştirilmiş seslendirmeler içermektedir.