Kunduz Kostüm Paketi
Alaska'da tarzını konuştur Kunduz kostümünü sırtına geçir, ince bir espiri ve animasyonla kay. Ağaçlara dikkat et! Bu paket Alaska ve Alpler haritalarıyla birlikte kullanılabilir. Bu paket Steep Sezon Kartı içeriğinde bulunmamaktadır.