Küçük Kristal Çeşitliliği Paketi
Küçük Kristal Çeşitliliği Paketi' ile kendinize ufak bir güç artışı kazandırın. Sarı, Yeşil ve Mor Kristallerin her birinden 200 adet içermektedir.