Kosmonaut Yuri - Awesomenauts Assemble! Kostümü
Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Yuri için bir kostümü açacaktır. Henüz bu karakteri açmadıysanız, bu kostümü satın aldığınızda karakter otomatik olarak açılacaktır.