Knights of Braveland: Hero Pack
Bu eklenti size kötüleri kendi silahlarıyla öldürme fırsatı verir. Baş düşmanları yenerek onların kendilerine özgü ekipmanlarının kilidini açın. Buna ek olarak iki yeni kahraman da ekibinize katılacak. Yeni Kahramanlar İyi huylu bir demirci ve bir dağ manastırından aydınlanmış bir tilmiz, Kahramanlar Loncası ekibine katılacak. Demircinin arası çekiçlerle harikadır, tilmiz ise mızrak kullanmada oldukça yetenekli. Baş Düşman Eşyaları On Baş Düşman Ekipmanı Eşyası Baş düşmanları yenmek, sonraki turlarda onların silahlarını veya ekipmanlarını almanızı sağlar. Hiç Barry the Axe'ın baltası veya Black Hood'un üçlü arbaleti ile savaşmayı hayal ettin mi? Artık bu fırsata sahipsin! Desteğiniz için tüm kalbimizle teşekkür ederiz. Gerçekten minnettarız! Ana Knights of Braveland oyunu gereklidir.