Knights of Braveland: Fun And Memes
Bu eklenti ile oyuna daha eğlenceli ve çılgın oynanış tarzları ekleniyor. Yeni ekipmanların çoğu, oyunun ilk kısımlarından itibaren kullanılabilir yani daha oyunun başlarında daha eğlenceli kombinasyonlarla karşılaşacaksınız. Ana Knights of Braveland oyunu gereklidir.