Knights of Braveland: Fantastic Beasts
Bu eklenti ile oyuna korkunç birkaç yeni baş düşman ekleniyor. Buna ek olarak avcı ekipmanıyla fantastik hayvanları yenebilen yeni kahraman kudretli Sihirbaz olarak da oynayabileceksiniz. Ana Knights of Braveland oyunu gereklidir.