Knights of Braveland: Around The World
Bu eklenti ile dünyanın her bir tarafından gelen bir çok oyun içi eşya sunuluyor. Yeni ekipmanların çoğu, oyunun ilk kısımlarından itibaren kullanılabilir yani daha oyunun en başlarında ilginç kombinasyonlarla karşılaşacaksınız. Ana Knights of Braveland oyunu gereklidir.