Klasik ve Dünya Panayırı Paketi
600'den fazla manzara öğesi içeren bu mükemmel paketle lunaparkını bir sonraki seviyeye taşı! İki yeni tren, altı yeni oyuncak ve çeşitli tarihi parçaların yer aldığı Klasik Paketle unutulmayan klasikleri deneyimle. Ayrıca iki yeni tren, bir yeni oyuncak ve on ülkeden ilham alarak yaratılan temanın yer aldığı Dünya Panayırı Paketiyle küresel kültürü kutla. Bu Klasik Paket, en eski tasarımları anımsatan yüksek hızlı ahşap roller coaster Zephyrus ile binicileri zamanda yolculuğa çıkarıyor. Ayrıca retro çift kanatlı uçakların büyük bir ahşap boruda özgürce dolaştığı Ace Sky ve kendi ekseni üzerinde hareket eden vahşi dönme dolap Round the World de var. Dünya Panayırı Paketinde misafirler, mıknatıslarla çalışan hızlı bir taşıma sistemi olan Polarity ve sinir bozucu bir kovalamacada takılı kalan iki düellocu tren Jixxer ve Interceptor için sıraya girecek. Keşfedilecek daha pek çok şeyin yer aldığı Klasik ve Dünya Panayırı Paketini kap, parkını hemen genişlet!