Klasik Tatil
Ultra Street Fighter IV için alternatif kostüm paketi. Guile, Blanka, Dhalsim, Gen ve Fei Long için tatil temalı yeni kıyafetler içerir. Bu yeni renkleri giyin ve rakiplerinizi şık şekilde alt edin!*Bu içerik sadece Ultra Street Fighter IV ile uyumludur. Başka oyunlarda çalışmaz.