Klasik Duke ve Klasik Cobra Commander Karakter Paketi
Unutulmaz 80'ler çizgi filminden ilham alınan iki yeni karakter görünümü kazan! Bu paket Klasik Duke ve Klasik Cobra Commander'a erişim sağlar.