Kıyafet: Trendy Kıyafet
Bu şık ve zarif Noctis kıyafet takımında Lucis'in en havalı öğelerinden bazıları bulunuyor: Behemoth hatıra ceketi, Lucis Kralı kolyesi ve Caelum kol saati!