Kırmızı Kral'ın Öfkesi Paketi
"Kırmızı Kral'ın sarayında, hem dostunun hem de düşmanın kanının öfkesini körüklediği söyleniyor. Hiçbir Behemoth, içindeki öfkeye dayanmayı düşünemez. İçerik: - 1.650 platin (1500 + 150 bonus!) - "Kırmızı Kral'ın Öfkesi" Savaş Mızrağı kostümü"