Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning - Fatesworn
Yıllarca süren çatışmaların ardından, korkunç Kristal Savaşı nihayet sona ermiş ve Tuatha savaş lordu Gadlow yenilgiye uğratılmıştı. Amalur'un bitap düşmüş Faelands halkı artık barışın tadını çıkarmaya ve şehirlerini yeniden inşa etmeye hazırlanırken batıda yeni bir tehlike doğuyor... Karlı tepelerin ve geçit vermeyen sarp kayalıkların ötesinde, savaş yüzünden yerlerinden olan göçmenlere, mültecilere ve gazilere yeni umutlar sunan, kadim bir Almain sığınağı, dağlık Mithros bölgesi bulunur. Kaos Tanrısı Telogrus burada ortaya çıkıp ölümlü krallığını ele geçirmeye ve insanları Yazgı'nın boyunduruğundan kurtaracağını söyleyerek baştan çıkarmaya başlamıştır. Bu yükselen gücün iradesine başkaldırabilecek tek bir kişi var; o da sensin, Yazgısız. Karlı tundralar, derin mağaralar ve kalleş düşmanlarla dolu yepyeni Amalur mekânlarını keşfet ve hem dağ köylerinde hem de göl kenarındaki kadim Crownhold şehrinde dolaş. Yeni ve benzersiz bir savaş dışı becerinin yanında yepyeni bir silah ve zırh sınıfıyla kaosun dengesiz gücünde ustalaş. Kaos zindanları, Kingdoms of Amalur: Reckoning'in her bir bölgesini olası bir savaş alanına dönüştürürken sen, tıpkı Fatesworn efsanelerinde anlatıldığı gibi, Niskaru ve kaos kardeşliğine karşı son bir savaş vereceksin.