Kingdom Two Crowns: Norse Lands
Milattan sonra 1000 yıllarındaki İskandinav Viking kültüründen esinlenilmiş bir çevrede geçen Norse Lands; Kingdom Two Crowns dünyasını inşa, keşif, savunma ve fetih ile genişleten yeni bir tam hikâye. Norse Lands'de oyuncular İskandinav tanrılarından gelen becerileri kullanacak, güçlü birimleri kontrol edecek, Viking temalı teçhizat üretecek, zorlu bulmacalar çözecek ve yeni düşman Açgözlülük ile yüzleşecek. Norse Lands ile ödüllü Kingdom Two Crowns dünyası oldukça büyüyecek. Küçüklü büyüklü birçok oynanış güncellemesinin yanı sıra keşfedilecek yeni bir altıncı diyar, evcilleştirilecek hayvanlar geliyor. Bu premium DLC'deki öne çıkan eklentiler: - İskandinav Hükümdarları: Kudretli İskandinav atlarına bin ve bizzat İskandinav tanrılarının güçlerini edin. Viking esintili hükümdarlar oyunculara yepyeni inşa etme, keşfetme, karlı ve buzlu toprakları savunma ve fethetme yolları sunuyor. - İskandinav Halkı Meslekleri: Verilebilecek en iyi örnek olan kudretli dövüşçü Berserker'ların dahil olduğu Norse Lands vatandaşları, ellerindeki kalkanlar ile ne pahasına olursa olsun krallıklarını savunacak ve Açgözlülük'ü bozguna uğratacak. - Tüm Halk Savunmada: İskandinav savaşçı kültürüne uygun olarak Norse Lands vatandaşları, vatanlarını yaklaşan tehditlere karşı savunmaya hazır. Köylüsü, öncüsü, çiftçisi, okçusu ya da inşaatçısı; hepsi ya topraklarını savunacak ya da bu uğurda Valhalla'ya gidecek! - Acımasız Kuzey: Yeni hava durumu etkileri sayesinde oyuncular Norse Lands'in güzelliğini ve merhametsiz doğasını iliklerine kadar hissedecekler. Dondurucu kış geldiğinde ise hükümdarlar hayatta kalma stratejilerini akıllıca düşünmeliler. - Açgözlülük: Karşısında durman için yeni bir tür Açgözlülük... Norse Lands ayrıca bulmacalardan ağaç tasarımlarına kadar yeni birçok değişim ve güncelleme getiriyor. Birçok eklentisi ve yepyeni meydan okumaları ile Norse Lands'in genişliği hem kıdemli Kingdom oyuncularını hem de acemileri içine çekecek. Kingdom Two Crowns: Norse Lands'in güzel dünyasına hoş geldin!