Kingdom Two Crowns: Call of Olympus
"Yeni bir dünyaya yelken aç ve farklı diyarları keşfet. Tanrıları geri getir ve taleplerini gerçekleştir." - Kâhin Uzak diyarlarda Olimpos Dağı, adaların arasında tüm görkemiyle duruyor ve etrafına huzursuzluk saçan, ürkütücü bir gölge yayıyor. Uğursuz bir güç kutsal diyarı ele geçirdi ve bir Hükümdar olarak bu gücün dünyayı tüketmesini engellemek için bir maceraya atılıyorsun. Karanlık ormanlardan geçip turkuaz sularla kaplı sahil kenarlarında ağır ağır ilerlerken Akdeniz'in o ılık havasını teninde hissediyorsun. Görevin açık ve tanrıların varlığı aşikâr. Peki tanrılar hava karardığında seni Harislerin saldırısından korumak için sana yardım edecek mi? Kingdom Two Crowns: Call of Olympus, Kingdom Two Crowns için büyük bir genişleme paketidir. Yola koyul ve Antik Yunan'dan esinlenilmiş efsanelerle mitlere ev sahipliği yapan yepyeni bir diyarda, tek başına ya da bir arkadaşınla işbirliğiyle kendi krallığını kur. Olimpos Dağı'nı Özgürleştirecek Bir Görev - Destansı Bir Yeni Dünya: Call of Olympus, Olimpos Dağı'nda destansı bir sonla yeniden düzenlenmiş bir harita içerir ve oraya nasıl gideceğini sen seçersin! - Tapınak ve Görev Adaları: Bu yeni adalar eşsiz meydan okumalar, gizli hazineler ve güçlü eser ödülleri sunar. Olimpos Dağı'nın yolunu açmak için Artemis, Athena, Hephaestus ve Hermes'e kendini kanıtla. - Mitolojik Binekler: Üç başlı vahşi Cerberus, ateş püskürten öfkeli Chimera, görkemli kanatlı Pegasus, güvenilir Eşek ve çok daha fazla güçlü yeni bineği keşfedip kilitlerini aç! Devasa Harislerle Savaş - Korkularınla Yüzleş: Tacını korumak için sarsılmaz savunmalar oluştur. Şeytani Yılan'a karşı çok aşamalı baş düşman savaşlarıyla Haris tehlikesi daha önce hiç olmadığı kadar zorlayıcı. - Sancağını Yükselt: İvmeni değiştir ve ön cepheden liderlik et. Hoplitlerin Falanks düzeniyle sana katılacağı yeni kuşatma mekanikleriyle savaşı Harislere taşı. - Filonu Oluştur: Karada ve denizde savaş. Savaşta sana katılmaları için gemilere monte edilmiş yıkıcı mancınıklardan oluşan bir filo kur. Galip geldikten sonra donanmanı kullanarak ordunu denizlerin ötesine taşı ve giderek büyüyen Haris tehlikesine karşı savaş. Tanrısal Güç ve Yetenekleri Keşfet - Güçlü Eserler: Tanrılar tarafından bağışlanan dört eşsiz eserin kilidini aç. İster güçlü bir yönlendirilmiş saldırıya sahip bir yay seç, ister birliğinin becerilerini artıran bir çekiç; bu öğeler sana Harislere karşı yeni saldırı ve savunma yetenekleri kazandırır. - Kâhin Seni Yönlendirsin: Elindeki görevden asla sapma. İsteğin doğrultusunda Kâhin, yolculuğunun bir sonraki adımı için sana bilgelik ve yönlendirme sunar! - Harisleri Ateşe Ver: Yeni keşişin sağladığı güçlü ateş teknolojisini kullan. Sanki Prometheus'un kendisi hediye etmiş gibi!