Kingdom Hazine Koleksiyonu
Hazine Koleksiyonunda Kingdom Two Crowns, Kingdom Two Crowns: Norse Lands DLC ve Kingdom: New Lands bulunmaktadır. Kingdom serisi 2 boyutlu, yana doğru ilerlemeli, mikro strateji türünde bir oyundur. Şık ve modern piksel estetiğiyle minimalist bir tarza sahiptir. Prosedürel olarak oluşturulmuş sürdürülebilir bir krallıkta kral veya kraliçe rolünde oynayın ve sadık yurttaşlar toplayarak krallığınızı geliştirin. Geceleri madeni paralarınızı ve tacınızı çalmaya çalışan açgözlü yaratıklara karşı krallığınızı koruyun. Civar toprakları keşfe çıkın ve bulduğunuz tuhaf ve esrarengiz eserlerle krallığınıza destek olun.