Kingdom Come: Deliverance II The Lion’s Crest
Tamamladığın zaman ünlü Şövalye Bruncvík'in efsanevi zırh ve silah seti The Lion's Crest'i ödül olarak alacağın benzersiz bir görev dizisini deneyimle. Savaşırken düşmanınla arana mesafe koymanı sağlayacak bir sırıklı silah, yakın dövüşte kullanabileceğin bir hançer, kendini korumak için giyebileceğin eksiksiz bir plaka zırh seti ve asil atına giydirebileceğin koruyucu ve süslemeli tam boy kumaş örtü ile dikkat çekici bir tarza sahip ol. Bu set, savaş alanında şıklığından ödün vermemen için bordo ve altın rengi süslemelerle bezenmiş bir Bohemya armasıyla birlikte gelir.