Kingdom Come: Deliverance - From the Ashes
Kingdom Come: Deliverance’ın ilk DLC paketi ile tamamen yeni bir macera türüne şahit olacaksın! Sıfırdan bir köy inşa etme ve yeni bir yerleşim yeri kurmanın nasıl bir duygu olduğunu bizzat deneyimleme fırsatına sahipsin. Yeni atanmış bir kral temsilcisi olarak hangi yapıların inşa edileceğine ve kimlerin köye kabul edileceğine karar vermeli ve ayrıca köylüler arasında yaşanan sorunları da çözmelisin. Her yapı özgün ve kendi geliştirmelerine, malzeme ve iş gücü ihtiyaçlarına sahip olduğu için bazı zorlayıcı kararlar vermek zorunda kalacaksın. Bir kral temsilcisi olmak kolay iş değildir, ama yine de yoğun bir günün ardından biraz eğlenme fırsatı bulunabilir. Yeni atlardan birine atlayıp bir gezintiye çık, yerel handa deneyimli oyunculara karşı biraz zar at, çarpışma meydanında yetenekli rakiplere karşı yeteneklerini test et veya konforlu bir şekilde döşediğin evinde dinlen.