Kimyasal Savaşçı Ekipman Kozmetik Paketi
Tek bir pakette, her biri 7 doku çeşidine sahip Kimyasal Savaşçı temalı 3 kozmetik aksesuar içerir. Çoğu karakter ile uyumludur.