Killarney International Raceway, South Africa (Rallycross Track)
Killarney pisti, Cape Town'da bulunmaktadır ve 2017 yılında WRX programına eklenmiştir. Aksiyon dolu Yarı Final ve Finalin ardından açılış yarışını PSRX ekibinden Johan Kristoffersson kazandı. Pistteki ilk köşe hızlı ve geniş, bu köşe daralıyor ve zorlu bir teknik bölüme dönüşüyor, turun sonunda da büyük bir sıçrama ve yüksek hızlı bir viraj bulunuyor.