Karakter Düzenleme Kuponu: Tek Kupon
Bu kupon, veri kayıt seçim ekranından mevcut avcı karakterinin görünümünü (cinsiyeti de dahil) değiştirebilmeni sağlar. Lütfen dikkat: Avcının adı ve Palico'nun adı ve görünümü değiştirilemez. Not: - Sadece bir kez satın alınabilir. - Sadece bir kez, bir karakteri düzenlemek için kullanılabilir. - Yaşam alanınızdaki Item Box'tan kupon kullanmadan saç, kaş rengi, sakal, makyaj ve giysileri düzenleyebilirsiniz.