Karakter Düzenleme Kuponu: İki Kupon Paketi
Bu iki kupon, veri kayıt seçim ekranından mevcut avcı karakterinin görünümünü (cinsiyeti de dahil) değiştirebilmeni sağlar. Lütfen dikkat: Avcının adı ve Palico'nun adı ve görünümü değiştirilemez. Not: - Sadece bir kez satın alınabilir. - En fazla iki kez karakterlerini düzenlemek için kullanılabilir. - Yaşadığın mahalledeki Öğe Kutundan kupon kullanmadan saçı, kaş rengini, sakal ve bıyığı, makyajı ve kıyafeti düzenleyebilirsin.