Kanlı Orak Silah Paketi
Ölüm Meleğinin favorisi artık dar koridorlarda kullanabilmek için katlanabilme özelliğiyle geliyor. Vahşi Savaşçı avantajı için tasarlanan Kanlı Orak, 5 benzersiz görünüm çeşidine sahiptir.