Kanepe Çok Oyunculu Paketi: Genetic Disaster, Super Cyborg ve Mini Madness
GENETIC DISASTER 1/ Tek başına ya da birkaç arkadaş ile oyna 2/ Bir karakter ve onun mutasyonlarını seç 3/ Çılgın bir malikâneden kaçmak için dövüş! 12 seviyenin her biri, daha fazla çeşitlilik ve tekrar oynama değeri yaratmak için prosedürel yaratım yöntemiyle oluşturulmuştur. Sürüyle düşman seni bekliyor ancak gözün çevrende olsun; çevren tehlikeli ve ilerlemene bağlı olarak değişecek. Kendi oynanış tarzını yaratmak için kahramanını geliştir ve arkadaşlarınla oynadığında kusursuz takımı kurmak için değişik karakterleri birleştir. Bir tanka ya da vahşi bir savaşçıya mı ihtiyacın var? Bunu gerçekleştir gitsin! İşbirliği yapma havasında değil misin? Bu duruma özel bir PvP arenası da var: “İskemle Savaşları”, 2 ile 4 oyuncunun birbirine karşı dövüşmesine olanak sağlar. Silah yok, sadece iskemle, patlayıcı fıçılar ve güçlendirme var. Bu, iyi zaman geçirmenin ve intikam almanın harika bir yolu. Oyunun sloganı: “İşbirliği yap ama o kadar da değil!” SUPER CYBORG Super Cyborg, run'n'gun türünün klasiklerinin yolundan giden, zorlu, aksiyonun hiç durmadığı bir oyun! Gizemli bir adadaki ters giden bir bir dizi olayı araştırmak için görevlendirilen seçkin bir savaş cyborg'usun. Bilim insanları 'Xirxul yaşam formu' olarak bilinen acımasız ve güçlü bir yaratığı farkında olmadan uyandırdı ve tüm inasanlık için tehilke çanları çalıyor! Sonsuz biyolojik canavar sürüleri ve gelmiş geçmiş en zorlu boss dövüşlerinden bazılarıyla dolu 7 bölüm boyunca ateş et, koş ve sıçra. Bu adada hareket ettiğini gördüğün her şeyi yok et, çünkü eğer hareket ediyorsa... ölümcüldür! Dünyayı kurtarmaya hazır mısın? MINI MADNESS Mini Madness türün en önemli yapımları Re-Volt ve Micro Machines'ten esinlenmiş, son derece hızlı bir yarış oyunu. Oyuncular uzaktan kumandalı minyatür otomobilleri yöneterek bir evin içine ve geniş bir bahçeye yerleştirilmiş çılgın, dikey olarak genişleyen pistlerde yarışıyor. Sürüş mekaniklerinin merkezinde otomobilin ateşleyicisini kullanabilmek var. Havada taklalar atarak ateşleyici göstergesini doldur, dinamik bir sürüşe kavuş. Oyunda ilerledikçe ateşleyici göstergesini, göstergenin şarj olma hızını, taklaların hızını, frenleri ve çok daha fazlasını geliştirebilir hale geleceksin. Pistlerde ilerlemenin çok fazla yöntemi var. Örneğin kestirmeleri avantajına kullanabilirsin. Yalnızca belli bir sırayla geçilmesi gereken kontrol noktalarıyla sınırlısın. Özel yerçekimi panelleri ve doğru motor geliştirmeleri sayesinde duvarlarda ve tavanda bile gidebilirsin. Her pistte özel bir verici ile aktif hale gelen etkileşimli nesneler mevcut. Bu açılıp kapanabilen bir köprüdeki bir kestirme de olabilir, harekete geçip rakiplerine bir şeyler fırlatan oyuncak bir robot da, sürüşü daha zor hale getiren bir fan da... --- Bu paketin bazı bölümleri manuel kurulum gerektirebilir (Oyunları ve uygulamaları yönetin).