Kadın Hayatta Kalan Kostümü: Claire Redfield
Bu kostüm, kadın hayatta kalanların (Valerie, January, Becca ve Jill) Chris Redfield'ın Resident Evil 2'te (2019) kayıp kardeşini ararken üzerinde görülen kıyafeti giymelerini sağlar. Kostümler, Özelleştirme menüsünden seçilebilir. Kostümleri görebilmek için oyunu yeniden başlatman gerekir.