Tüyler ürpertici görsellerle dolu bu ürkütücü ve sürekli değişen hayatta kalma/korku oyununda bir kabusun içine girerek Henrietta Kedward’ın geçmişini keşfet. Kabuslar Projesi, kendilerini doğaüstü olayları araştırmaya adamış bilim insanlarından oluşan bir grup. Sıradan analiz yöntemleri doğaüstü olayların doğasını incelemek için yetersiz kaldığında, yeni bir kontrol yöntemi geliştirdiler. Tasarladıkları cihaz aracılığıyla, telepati yeteneklerine sahip hastaları rüya evresine sokarak zihinlerini lanetli veya kötücül bir nesneye bağlıyorlar ve bu şekilde nesnelerin geçmişlerini araştırarak içerdikleri şeytanlığı durdurabiliyorlar. Sen, işte bu hastalardan birisin. Oyunun ilk bölümünde, Henrietta Kedward vakasını oynayacaksın. Karanlık bir geçmişe sahip kötücül bir oyuncak aracılığıyla bu kötü kalpli yaşlı kadınla bağ kurduktan sonra, kendini onun dehşet ve gizemle örülü yaşamında geçen bir kabusun içinde bulacaksın. Oyun yöntemsel üretilen unsurları sayesinde sürekli değiştiği için, kabusun içinde yaşayacaklarını tekrar oynayışlarında bile tahmin edemeyeceksin.