Just Dance 2025 Edition – Unicorn Paketini
Dansçı kartınızı tek boynuzlu at avatarı ve gökkuşağı arka planıyla süslemek için Limited Edition'da yer alan Unicorn Pack'i kullanın. Skorunuzu büyülü efektlerle kutlamak için çıkartmanızla birlikte tek boynuzlu at öpücükleri de gönderebilirsiniz!