Just Cause 4 - Golden Donanım Paketi
Golden Donanım Paketini al ve izli sekme atışı yapabilen Golden Pompalı Tüfeğe, Golden Atlama Tulumuna ve Golden Paraşüte sahip ol. - Golden Pompalı Tüfek: Tali sekme atışı yapabilen bu özel silahla düşmanı darmadağın et. - Golden Atlama Tulumu: Bu eşsiz golden tasarımla Solís'in göklerinde süzülürken tarzını göster. - Golden Paraşüt: Bu kubbe tasarımlı golden paraşüt ile tarzını yansıt.