Just Cause 3: Sky Fortress
Just Cause 3: Sky Fortress, Hava, Kara ve Deniz Genişletme kartının ilk Premium DLC paketidir. Rico'nun tepeden tırnağa silahlı yepyeni Bavarium Wingsuit kıyafeti ile göklerin hakimi sen ol, Medici ülkesini korkunç Sky Fortress'tan ve onun ölümcül robotik hava ordusundan kurtar. Bu içerik paketinde yeni hedefler, zorlu görevler, “Bavarium Splitter” suikast tüfeği ve “Evictor” kişisel savunma amaçlı hava aracı gibi öğeler yer alıyor ve bunların hepsi ana oyuna da taşınabiliyor.