Jotunn Skølldir - Awesomenauts Assemble! Kostümü
Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Skølldir için bir kostümü açacaktır. Henüz bu karakteri açmadıysanız, bu kostümü satın aldığınızda karakter otomatik olarak açılacaktır. Kostüm tasarımı ve ses efektleri oyuncunun Kırmızı veya Mavi takımda oynuyor olmasına göre değişiklik gösterir. Jotunn Skølldir kostümünde özel ses efekti bulunmamaktadır.