JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Wonder of U
Wonder of U'nun gücünü kuşan ve karşına çıkan tüm rakipleri felakete sürükle! Felaketin doğal kanunlarını kendi lehine kullanarak galibiyete ulaş! İçindekiler: - Oynanabilir karakter Wonder of U - Ekstra Wonder of U JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test ve Art Viewer - Oyun içi mağazada ekstra Wonder of U koleksiyon eşyaları *Bu DLC, Season Pass'e dahildir. Lütfen aynı ürünü iki kez satın almamaya dikkat et. *Bu içerikte oynanabilir karakter olarak yalnızca Wonder of U bulunur. Tooru yalnızca bazı ürünlerde yer alır.